menu

Winkelmandje
0 Empty Basket
    Je winkelmandje is leeg.
    Checkout
    Mijn projecten
    Dit zijn ontwerpen die je hebt aangemaakt maar nog niet hebt besteld.
    Je hebt geen openstaande projecten.
    Meld je aan om hier je openstaande projecten te bekijken.

      FAQ - Veelgestelde vragen

      MIJN BESTELLINGEN:
      • Ik woon in de buurt. Kan ik mijn product zelf komen halen?
        Helaas is deze service niet meer mogelijk.
      • Kan ik van tevoren een proefdruk krijgen?
        Je kunt zoveel proefdrukken aanvragen als je zelf wilt. Tip: gebruik fictieve gegevens waar nodig, zodat de layout wel hetzelfde blijft als je straks de echte gegevens invoert.
      • Wat kost een proefdruk?
        Iedere eerste proefdruk is gratis met uitzondering van magneetkaarten en geboorteposters. Je tweede en derde proefdrukken zijn bij ons ook gratis! (Mits het echt gaat om proefdrukken anderszins behouden wij het recht bij misbruik, kosten in rekening te brengen.)
      • Hoe vraag ik een proefdruk aan?
        Je kaartje is klaar en je wilt graag een proefdrukje ontvangen. Op http://order.printsy.nl/ log je in met jouw gegevens. Onder het kopje ‘Online project openen’ vind je jouw opgemaakte kaartje. Doormiddel van het ‘blauwe vinkje’ rechts onderin open je kaartje. Indien je de ontwerptool al open hebt vanaf nu dezelfde stappen volgen. Je klikt rechtsboven op de knop bestellen. Je vult hier je gegevens in of meld je aan. Je project wordt nagekeken op (eventuele) fouten. Als het project is goedgekeurd word je doorgestuurd naar ons winkelwagentje. Hierin kun je het aantal invullen. Voor een proefdruk vul je bij aantal 1 in. Je kunt hier de papiersoort kiezen. En eventueel sluitzegels bestellen.
      • Moet ik direct bestellen als ik mijn ontwerp heb aangemaakt?
        Je hoeft pas te bestellen als je kaartje definitief klaar is. In de tussentijd kun je zo vaak inloggen en aan je kaartje werken als je zelf wilt. Doormiddel van de ‘ga verder’ knop kom je telkens bij de volgende stap terecht. In de 2de stap kun je je aflever- en factuuradres bekijken / wijzigen. Ook kun je hier de verzendmethode kiezen. In de 3de stap zie je een overzicht van je gegevens en je bestelling. Op deze pagina kun je (indien dit niet je 1ste proefdruk is) ook betaling kiezen. Doormiddel van "bevestig je bestelling" word je doorgestuurd naar een externe betalingspagina. Als het om een gratis proefdruk gaat word je direct doorgestuurd naar de 4de / laatste pagina. Op de pagina is jouw betaling referentie te zien. Je (gratis) proefkaartje is besteld.
      • Wanneer moet ik mijn ontwerp bestellen?
        Je hoeft je definitieve kaartje pas te bestellen als je kleintje geboren is.
      • Kan ik mijn kaarten nabestellen? Indien je meer kaartjes nodig hebt, moet je een nieuwe bestelling plaatsen (met een minimum van 10 stuks). Reken dus liever van tevoren goed uit hoeveel kaartjes je nodig hebt. Heb je bijvoorbeeld gedacht aan een kaartje voor het baby-album, de vroedvrouw, de kraamhulp, oma die extra kaartjes nodig heeft voor de buurvrouw, etc. Het gemiddelde aantal benodigde kaartjes is in Nederland ongeveer 80 stuks.
      • Welke enveloppen krijg ik bij mijn kaartjes?
        Standaard krijg je 120 grams witte enveloppen bij je kaartjes.
      • Kan ik de enveloppen ook eerder krijgen?
        Ja dat is mogelijk. (klik >hier< voor meer informatie)
      • Kan ik de adressen ook door jullie op de enveloppen laten drukken?
        Ja, dat is mogelijk.(klik voor meer informatie >hier<)
      MIJN GEGEVENS:
      • Hoe kom ik bij mijn ontwerpen?

      1. Door hier in te loggen
      2. Hieronder staan je bestellingen, bestelhistorie en je online projecten. Je kunt hier ook je account gegevens, wachtwoord en voorkeuren bekijken / bewerken.

      LET OP!! ONZE OUDE ONTWERPTOOL IS VANAF 01-01-2017 NIET MEER BESCHIKBAAR!!

      Heb je vragen over je ontwerpen of projecten in onze oude ontwerptool en de overstap naar onze nieuwe uitgebreide ontwerptool? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

      Oude Ontwerptool?

      Heb je nog een kaartje ontworpen in onze oude tool op www.geboortekaartjesdrukkerij.nl?
      Deze site is offline maar de ontwerptool blijft nog even beschikbaar.
      Je kunt dus tot die tijd via de button inloggen in je account
      en je al gemaakte ontwerp aanpassen en bestellen zoals je gewend was.

      Bedenk wel, dat de software enigszins verouderd is, je kan natuurlijk ook direct een nieuw ontwerp maken in onze vernieuwde site met gebruik de van nieuwe uitgebreide ontwerptool.
      Natuurlijk kan je dan een GRATIS proefdruk aanvragen en hebben wij een extra korting voor je indien je overstapt naar Printsy.nl

      Na 10 jaar hebben wij ongeveer 30.000 mensen blij gemaakt met ons drukwerk voor geboortekaartjes, verhuiskaarten, trouwkaarten,
      uitnodigingen en kerstkaarten.
      Soms is het tijd voor verandering, tijd voor iets nieuws!

      Daarom stellen wij je graag voor aan
      PRINTSY.NL – Ontwerpen doe je zelf.

      BETALEN:
      • Hoe kan ik mijn product betalen?
        Je kunt bij Printsy betalen met de meest gebruikte betaalmethodes:

        1.iDEAL. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Als je een rekening hebt bij een van de volgende banken, dan kun je direct gebruik maken van IDEAL zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden: ABN AMRO, Rabobank, ING Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, SNS Bank, SNS Regio Bank, ASN Bank en Triodos Bank.

        2.Creditcard. Je kunt veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, MasterCard en American Express.

        3.Handmatige overschrijving

        Direct zodra wij jouw betaling hebben ontvangen maken we jouw bestelling klaar.

      OPLOSSINGEN:

      Het programma - Ontwerptool

      • Wat heb ik nodig om te werken met het programma?
        Je hoeft geen extra programma’s te installeren om te werken met ons programma.
      • Waarom moet ik me registreren?
        Je kunt je registeren in de ontwerptool. Je moet een account aanmaken om je ontwerpen op te kunnen slaan en er later mee verder te kunnen gaan.
      • Welke bestanden kan ik gebruiken?
        Je kunt .jpg-, of png- bestanden (zonder transparantie!) gebruiken. Indien de foto / afbeelding van een te lage kwaliteit is, word dit aangegeven in de ontwerptool. Ook is het mogelijk om vanaf uw facebook of Instagram account de foto’s te gebruiken.
      LEVERING:
      • Wat is de levertijd van kaarten?
        Als je voor 15 uur besteld op werkdagen, wordt je bestelling nog dezelfde werkdag verwerkt. Bestellingen die je in het weekend doet, worden de maandag erna verwerkt. Tijdens vakanties en feestdagen kan het gebeuren dat we een extra werkdag nodig hebben. De verzendkosten voor een pakketje binnen Nederland zijn € 7,00. De levertijd voor België indien je voor 15 uur besteld op werkdagen, wordt je bestelling nog dezelfde werkdag verwerkt en verstuurd. DHL levert de pakketten binnen 48 uur (op werkdagen) in België. Hoe worden je producten verzonden? Je kaartjes worden standaard verzonden via de reguliere pakketpost van DHL. Bestel je kaarten voor 15.00 uur (op werkdagen) dan worden deze dezelfde dag door ons verwerkt en verzonden.
      • Levertijd van Collectiekaarten van Buromac, Belarto en Familycards is 2-3 werkdagen.
      BESTELD OP: BEZORDG OP*:
      Maandag voor 15.00 uur Dinsdag
      Dinsdag voor 15.00 uur Woensdag
      Woensdag voor 15.00 uur Donderdag
      Donderdag voor 15.00 uur Vrijdag
      Vrijdag voor 15.00 uur Maandag
      Zaterdag voor 15.00 uur

      Dinsdag

      Zondag voor 15.00 uur

      Dinsdag

      *De levertijd van wanddecoratie / fotoboeken is enkele dagen.

      Uitsluiting herroepingsrecht volgens artikel 10 van onze algemene voorwaarden

      Printsy (Trends & Design B.V.) levert uitsluitend kaarten en fotoproducten die naar je eigen wensen (klantspecificaties) geproduceerd worden en duidelijk op jouw persoonlijke behoeften afgestemd zijn.
      Daarom is er geen wettelijk herroepingsrecht van toepassing.
      Uitsluiting herroepingsrecht volgens artikel 10 van onze algemene voorwaarden.

      CONTACT:

      Kun je je vraag hier niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.
      Wij helpen je graag verder!