menu

Winkelmandje
0 Empty Basket
    Je winkelmandje is leeg.
    Checkout
    Mijn projecten
    Dit zijn ontwerpen die je hebt aangemaakt maar nog niet hebt besteld.
    Je hebt geen openstaande projecten.
    Meld je aan om hier je openstaande projecten te bekijken.

      Klachtenpagina


      Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
      Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

      Onze gegevens:
      Printsy
      Handelsstraat 34a
      6135 KL Sittard
      Telefoonnummer: 046 4372338
      E-mail: [email protected]
      Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.

      Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
      Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar PRINTSY (Trends & design B.V.) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

      Niet goed, geld terug garantie
      Wij staan er voor in dat onze producten en dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.

      Niet tevreden over je bestelling of onze dienstverlening? Wij sturen je een nieuw product of je krijgt je geld terug.
      Volg daarvoor de volgende stappen:

      1.Neem een foto van het product waarover je niet tevreden bent.
      2.Stuur de gemaakte foto naar PRINTSY klantenservice
      3.Wij nemen contact met je op om het op te lossen!

      Je mag binnen maximaal 48 uur een reactie van ons verwachten.

      Let wel: het bovenstaande geldt alleen als een door ons geleverd product gebreken vertoont die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. De regeling is dus niet van toepassing als je bijvoorbeeld zelf foto's met een te lage resolutie of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

      Ik ben niet tevreden over mijn product
      Wij kunnen klachten over door ons geleverde fotoproducten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. Dus niet als je bijvoorbeeld zelf onscherpe foto's of foto's met een te lage resolutie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

      Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat kan ik doen?
      Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de aard van de beschadiging, zodat wij een melding kunnen doen aan DHL of GLS. In de meeste gevallen sturen we je direct een nieuwe bestelling toe.

      Ik heb (nog) niets ontvangen
      Misschien is de bezorging vertraagd, of heb je bij je bestelling een onjuist afleveradres opgegeven. Is dat laatste niet het geval en is je bestelling over enkele dagen nog niet bezorgd, laat het ons dan weten.

      Ik mis nog één of meer producten
      Om productietechnische en logistieke redenen worden sommige projecten apart naar hetzelfde adres verstuurd. Zo bestaat de kans dat je niet je hele bestelling tegelijk ontvangt.

      Eigen verantwoordelijkheid
      Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is PRINTSY.NL niet verantwoordelijk.

      Verzending en klachten over verzending
      Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

      Veilig betalen & bestellen
      Printsy heeft beveiligede SSL verbinding hetgeen betekend dat uw bestelling, gegevens en betaling veilig is bij ons. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Printsy.nl gebruik van de diensten van Multisafepay - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af in een veilige omgeving.

      Milieu
      Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.